Pojęcie edukacji seksualnej budzi wiele kontrowersji. Jej współcześnie promowany model, mylnie nazywany „wszechstronnym”, w rzeczywistości jest modelem permisywnym, pociągającym za sobą wiele negatywnych konsekwencji dla młodego człowieka. Zagadnieniu edukacji seksualnej poświęcony będzie cykl esejów autorstwa radcy prawnego Marka Puzio, analityka Ordo Iuris.
Permisywna edukacja seksualna – wprowadzenie – LINK
Przyjemność niezależnie od konsekwencji – jedno z głównych założeń permisywnej edukacji seksualnej – LINK
W imię równości, tolerancji, walki z dyskryminacją oraz prawa do „wyrażania siebie” – LINK
Metody działania edukatorów seksualnych – LINK
Przykłady założeń permisywnej edukacji seksualnej I – LINK
Przykłady założeń permisywnej edukacji seksualnej II – LINK
Prekursorzy permisywnej edukacji seksualnej – LINK
Obowiązkowa edukacja seksualna w polskich szkołach? – LINK
Możliwe skutki permisywnej edukacji seksualnej – LINK
Permisywna edukacja seksualna elementem cichej rewolucji? – LINK
Zbiór wszystkich esejów – LINK
Rozmowa z Łukaszem Bernacińskim – LINK
Rozmowa z dr Ewą Piesiewicz – LINK
Rozmowa z Tomaszem Rowińskim – LINK
Rozmowa z Adamem Chmielewskim – LINK
Rozmowa z Bogną Białecką – LINK
Rozmowa z Jarosławem Kaczyńskim – LINK
Rozmowa z dr. Januszem Roszkiewiczem – LINK
Rozmowa z Nikodemem Bernaciakiem – LINK
Rozmowa z Agnieszką Marianowicz-Szczygieł – LINK
Rozmowa z ks. prof. Dariuszem Oko – LINK