Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez Fundację Instytut na Rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris z siedzibą w Warszawie przy ul. Zielnej 39, kod pocztowy 00-108 (administrator danych) w ramach utrzymywania stałego kontaktu z naszą Fundacją w związku z jej celami statutowymi, w szczególności poprzez informowanie o organizowanych akcjach społecznych. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Podanie danych jest dobrowolne, niemniej bez ich wskazania nie jest możliwa realizacja usługi newslettera. Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Korzystanie z newslettera jest bezterminowe. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. W takim przypadku dane wprowadzone przez Pana/Panią w procesie rejestracji zostaną usunięte niezwłocznie po upływie okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń i uprawnień przewidzianego w Kodeksie cywilnym.
Do Pani/Pana danych osobowych mogą mieć również dostęp podmioty świadczące na naszą rzecz usługi w szczególności hostingowe, informatyczne, drukarskie, wysyłkowe, płatnicze. prawnicze, księgowe, kadrowe.
Podane dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Jednak decyzje dotyczące indywidualnej osoby, związane z tym przetwarzaniem nie będą zautomatyzowane.
W razie jakichkolwiek żądań, pytań lub wątpliwości co do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych prosimy o kontakt z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres siedziby Fundacji: ul. Zielna 39, 00-108 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych” lub na adres poczty elektronicznej [email protected]
Data publikacji: 15.06.2020
Jednym z kluczowych obszarów działalności Instytutu Ordo Iuris jest intelektualna i etyczna formacja młodych prawników. W ramach kolejnych programów stażowych studenci i absolwenci prawa oraz innych nauk społecznych doskonalą swoje umiejętności pod okiem doświadczonych prawników – praktyków i akademików. Interdyscyplinarny charakter realizowanych w trakcie trwania praktyk zadań oraz konieczność uwzględniania szerokiej perspektywy porównawczo-prawnej przesądza o wyjątkowości współpracy młodych adeptów prawa z pracownikami Instytutu zarówno na poziomie procesowym, jak i analitycznym.
Stażyści Ordo Iuris mają możliwość uczestniczenia w organizowanych specjalnie dla nich wykładach, seminariach prowadzonych przez zagranicznych naukowców oraz Międzynarodowej Akademii Ordo Iuris, skupiającej wybitnych przedstawicieli zawodów prawniczych i teoretyków prawa. Ukończenie programu stażowego otwiera wybranym osobom możliwość aplikowania na staż do Parlamentu Europejskiego lub Rady Europy. Niektórzy na stałe dołączają do naszego zespołu. Z satysfakcją odnotowujemy, że staż w Ordo Iuris nie pozostaje bez wpływu na kształt dalszej profesjonalnej działalności młodych adeptów prawa.
Najbliższa edycja staży potrwa od 6 lipca do 27 września. Zgłoszenia przyjmujemy do 24 czerwca.
STAŻ W DZIAŁACH ADMINISTRACJI, FUNDRAISINGU I KOMUNIKACJI
11.05.2023
W tym roku mija dokładnie 10 lat od dnia, w którym Instytut Ordo Iuris rozpoczął swoją misję obrony życia, rodziny i wolności. Dzięki wsparciu naszych Darczyńców, pierwsza dekada istnienia Ordo Iuris była czasem bezprecedensowego rozwoju naszego wyjątkowego projektu. W ramach obchodów 10. rocznicy powstania Instytutu, rozpoczynamy nowy projekt, który ma zjednoczyć polskie środowisko obrońców życia, rodziny i wolności.
04.05.2023
Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków
· koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (nadawanie listów, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie wysyłek, obsługa programu pocztowego, skanowanie korespondencji)
· obsługa połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących
· zarządzanie kalendarzami
04.05.2023
Jakie będą obowiązki analityka?
· Sporządzanie notatek analitycznych i podsumowań ze spotkań, wyjazdów, konferencji;
· Pomoc w przygotowywaniu materiałów analitycznych - ekspertyz, memorandów, raportów oraz opinii.
· Sporządzanie projektów materiałów prasowych;
21.04.2023
• Dr Grzegorz Wierzchowski pełniąc funkcję łódzkiego kuratora oświaty, wezwał w 2019 r. SPUNK Fundację Nowoczesnej Edukacji w Łodzi do zaprzestania posługiwania się rekomendacją kuratorium w sprawie oferowanych przez nią warsztatów z edukacji seksualnej.
• Fundacja w opublikowanej na swojej stronie odpowiedzi odmówiła usunięcia rekomendacji.